Geplaatst: 25-04-2006 21:16
[54874] deze auto slaat slecht aan als je na te hebben voorgegloeid direct gaat starten maar laat je de auto nadat het voorgloeilampje uitgaat nog een 5 seconden gloeien alvorens te starten dan start hij direct en loopt dan ook goed.
gloeibougies en de retour slangetjes en t-stukjes in de retourleiding zijn vervangen maar het probleem houd stand.
kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee voor een oplossing ik hoor het graag
groeten albert