2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-12-2005 10:42
[45341] Bij deze 190 (2.5 diesel) schiet de meter plotsklaps tot maximum
alhoewel de temperatuur niet stijgt.
na een tijdje springt de naald terug naar bedrijfstemperatuur.
wie weet raad ?
mvg.peter