Geplaatst: 22-02-2007 20:14
[74932] van deze auto werkt het controlelampje niet de mistachterlicht werkt wel . lampje bij de lichtschakelaar vervangen daar licht het niet , weet niet zeker of er bij de teller's ook een controlelampje zit , deze er uit gehad kun niet's aan zien .
iemand nog een tip groetjes harrie