Geplaatst: 22-02-2007 20:43
inhouden op benzine gas is goed geen storingcode in benzine motormanagement
maar alleen storing in abs injectie multieplex info onbreekt
heeft iemand een idee
verder motor sensoren werken goed niet afwijkens opgevallen
de auto heeft 124.000 gereden