Geplaatst: 25-02-2007 16:46
[75118] heeft iemand hier een tekening van,of ervaring mee,hoe kom ik aan inf. en event.onderdelen.
Bij koude start flinke rammel in d.huis bij toeren endan gas los laten,daarna bij warme motor kloppend geluid uit d.huis?????