Geplaatst: 28-12-2005 19:23
[45523] Bij een Renault Megane uit 1996 blijft het lampje van de airbag branden. Dit is gekomen nadat er was schoongemaakt onder de voorstoelen. Alle stekkers van de airbag die onder de stoel zitten, zijn gecontroleerd en zitten allemaal goed. Bij het uitlezen met de KTS 650 van Bosch gaf hij een storing aan in een plus/min-aansluiting. De storing is nu gewist en is ook niet meer terug gekomen. Het lampje blijft echter nog wel branden. Ook nog geprobeerd om de minpool af te koppelen, maar het lampje blijft dan nog branden. Wie heeft nog een tip?