Geplaatst: 29-12-2005 14:20
[45588] De auto werd ingeruild met defecte koppakking.Deze werd vernieuwd incl dist-riem.De auto is inmiddels verkocht en afgeleverd.De auto heeft 1week zonder problemen gelopen tot op heden. Klacht: auto trekt niet meer en heeft sterke ZWARTE rook ontwikkeling uit de uitlaat.Uiteraard hebben we de distributie timing nogmaals gecontroleerd. Lokale Toyota dealer heeft werderom gecontroleerd en heeft het probleem niet kunnen lokaliseren. HELP IK ZIT EEN VERVELEND PROBLEEM.