Geplaatst: 31-12-2005 16:47
[45770] Beste collega,
Weet iemand misschien wat de secundaire bobineweerstand van een Rover 416 behoort te zijn. Ik heb 1 kOhm gemeten. Dit lijkt mij aan de lage kant, aangezien dit normaliter zo rond de 7 kOhm ligt. De motor slaat niet aan. Wel wordt de bobine aangestuurd alsmede de injectoren.Dus ik verdenk de bobine. Weet iemand misschien ook wat voor kastje het is dat voor de versnellingspook zit (dit is pas te zien na loshalen middenconsole)? Er zitten 2 grote stekkers op.
Alvast bedankt.
Groeten,
Bas