9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-01-2006 22:49
[46003] Hallo kan iemand mij vertellen wat de oorzaak kan zijn dat mijn rempendaal wegzakt,hoofdremcilinder is al vernieuwd,met draaiende motor zakt het pedaal voor 50% weg, kan dit in de ABS pomp zitten ?