Distributieriem gebroken

10 reacties

Merk
Toyota
Model
Starlet
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1987
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-01-2006 18:21

[46062] Van mijn vriendin haar Starlet 1.0 uit 1987 is de distributieriem gebroken,weet iemand of dit motorschade tot gevolg heeft of is enkel een nieuwe riem afdoende,hij maakte niet echt veel herrie toen ie brak,dus ik hoop dat het meevalt