Geplaatst: 04-01-2006 18:21
[46062] Van mijn vriendin haar Starlet 1.0 uit 1987 is de distributieriem gebroken,weet iemand of dit motorschade tot gevolg heeft of is enkel een nieuwe riem afdoende,hij maakte niet echt veel herrie toen ie brak,dus ik hoop dat het meevalt