Geplaatst: 11-02-2004 12:58
[9524] Bij de koudstart slaat de auto soms niet aan. Gloeispiralen zijn goed en dieseltoevoer is goed. Doet het probleem zich voor dan slaat hij echt niet aan en moeten we de auto aantrekken. Dan loopt hij binnen 20m. Is het mogelijk dat er soms wel/niet de stroom naar de gloeispiralen wordt geblokkeerd?