Geplaatst: 16-04-2005 18:20
[29866] Wie kan mij vertellen hoe ik de linker-rechter drempelafdekkappen en de bekledingstijl achterin boven tegen de hemelbekleding uit kan bouwen zonder dat de boel afbreekt.
Dit ivm e.e.a plaatsen trekhaak voor de remlichtaansturing en +30 +15
wie heeft hier al ervaring mee.