Geplaatst: 11-02-2004 20:49
[9540] het lampje in de schakelaar van het diefstalalarm blijft constant branden, ook bij contact aan.
Als je hem op slot zet blijft het lampje ook branden hij gaat alleen feller knipperen.
Is er een manier om het systeem te resetten.
Of heeft iemand dit wel eens vaker al meegemaakt.