Geplaatst: 05-03-2007 16:45
[75854] hallo,
heeft er iemand met de invoer van een auto met LPG in duitsland?
ik loop er tegenop dat ik geen Gutachten kan overhandigen.
Ik heb een installatie voorzien van een e4/e3 67-01 keurmerk overal.
Op de computer zelf zit nog een sticker met E4 67 – 01 xxx
En op de sticker staat:
Eurogas Advanced System
Version RE 11250
Model Safrane ..(nie tte lezen)
Serial … (niet te lezen)
Datum 5-11-2001
Het is een installatie met mengstuk.
Heeft iemand ervaring hiermee of tips?