Invoeren gasinstallatie in Duitsland, ervaring?

6 reacties

Merk
Renault
Model
Safrane
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 20v
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
LPG

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-03-2007 16:45

[75854] hallo,

heeft er iemand met de invoer van een auto met LPG in duitsland?

ik loop er tegenop dat ik geen Gutachten kan overhandigen.

Ik heb een installatie voorzien van een e4/e3 67-01 keurmerk overal.

Op de computer zelf zit nog een sticker met E4 67 – 01 xxx

En op de sticker staat:

Eurogas Advanced System

Version RE 11250

Model Safrane ..(nie tte lezen)

Serial … (niet te lezen)

Datum 5-11-2001

Het is een installatie met mengstuk.

Heeft iemand ervaring hiermee of tips?