Geplaatst: 05-03-2007 22:14
beste colega's
Ik heb een probleem met een mondeo 2.0 zetec automaat van 2000.
Deze auto heeft geen vermogen zo weinig dat hij amper weg rijd.
Er ztten geen fout codes in en ik heb de volgende dingen al gedaan.
Nieuwe bougie's en kabels
distrubutie gecontoleerd
brandstof druk gemeten
uitlaat gecontroleerd ( zonder uitlaat gereden)
lamda sonde gecontroleerd
EGR klep er afgehaald en bekeken
benzine damp afzuiging gecontroleed
dit is allemaal goed.
heeft iemand nog een idee of heeft dit ook meegemaakt ??
Groeten Lau