3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-01-2006 9:22
Deze Santa Fe 2.0 CRDI start heel moeilijk. Als je contactslot overdraait naar start positie hoor je enkel een relais klikken (niet d startmotor). Na een 10 tal keer proberen start deze dan toch. Iemand ervaring mee?