Geplaatst: 18-04-2005 20:35
[30013] Ik moet de synchromesh van de 2e versnelling vervangen,omdat deze versleten is.
Hij kraakt bij op,en terugschakelen.
Ik heb de motor er uit gehaald,en ga verder met demonteren.
De koppeling zal er achterheen moeten(heb ik speciaal gereedschap voor),en het "carter" er onderweg.
Moet ik nog ergens op letten,en is dit moeilijk te doen?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Groetjes Niels