Synchromesh 2e versnelling vervangen.

10 reacties

Merk
Mini
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-04-2005 20:35

[30013] Ik moet de synchromesh van de 2e versnelling vervangen,omdat deze versleten is.

Hij kraakt bij op,en terugschakelen.

Ik heb de motor er uit gehaald,en ga verder met demonteren.

De koppeling zal er achterheen moeten(heb ik speciaal gereedschap voor),en het "carter" er onderweg.

Moet ik nog ergens op letten,en is dit moeilijk te doen?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Groetjes Niels