Geplaatst: 15-02-2004 22:37
[9724] ik heb een Astra 1.7 DTI (100.000km) waarvan de motor het geluid maakt of hij een defecte klepstoter heeft, volgens de dealer komt dit echter eigenlijk nooit voor.
Komt iemand dit probleem bekend voor? en wat is de remedie?
Rob.