Geplaatst: 19-02-2004 21:30
[9896] wij hebben een probleem met het functioneren van de cruise control.
het probleem is dat deze spontaan af en toe uitvalt en soms vanzelf begint bij te regelen onder het rijden{snelheid verhogen en weer terug waardoor deze schokkend rijd.}
wij hebben de remlichtschakelaar al vernieuwd maar dit zonder resultaat.