Geplaatst: 11-03-2007 13:05
Als je de auto na een nacht start,loopt hij een paar minuten met een toerental statinair van 900 t/m tot 1500-1700 t/m heel en weer. er gaat geen motorstorings lampje branden.Ik heb de accu pool al los gehad maar maakt niks uit (er zijn ook geen storingen te vinden) Als hij warmer wordt is er dus niets meer aan de hand.Dus alleen bij de koude start.