Geplaatst: 26-02-2004 23:55
[10218] punto 1996 benzine 1100,slaat soms af,je kunt hem meteen weer starten,we hebben de auto bij fiatdealer uit laten lezen,die heeft b.d.p.sensor vervangen,en de computer,maar storing zit er nog steeds in.op moment van afslaan gaat injectorlampje branden,en gaat meteen ook weer uit als hij weer loopt,soms gaat ook oranje lampje aan v.d.startblokering(oranje sleuteltje}.
wie heeft dit wel eens meegemaakt?