4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-12-2004 13:10
[22142] hoi, een vraagje
klopt dat dat bij sommige modellen rovers bijv. de 414, het aangrijp punt bij de koppeling veels te hoog ligt???
mvg rovur!!