koppeling ligt te hoog

4 reacties

Merk
Rover
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-12-2004 13:10

[22142] hoi, een vraagje

klopt dat dat bij sommige modellen rovers bijv. de 414, het aangrijp punt bij de koppeling veels te hoog ligt???

mvg rovur!!