Geplaatst: 09-12-2004 18:12
Hallo heb een endura di moter van ford met kromme kleppen heb kop gereviseerd en disrburieriem van pomp naar nokkenas goed afgesreld met pen onder in blok en plaar in nokkenas maar moter loopt niet heeft wel inspuiting en loopt wel op eter denk dar ketting van krukas naar pomp is versprongen kan dit en hoe zet je dit op tijd