5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-03-2007 13:31
Wij hebben hier een laguna de stationair prima loopt.ook als je onbelast gasgeeft
niets bijzonders.Alsje ermee rijdt en je wilt versnellen trekt hij totaal niet.
Koppeling slipt niet.
Wie heeft een idee