Geplaatst: 14-03-2007 21:24
[76483] Hallo,
Heb een Opel Tigra 1.6 uit 1995.. met iets over de 190.000 km op teller
nu is mij gezegd dat je best een busje motorreiniger van Tunap bij in de tank mag gooien voor het reinigen van kleppen en dergelijke.
Is dit wel een goed idee? een zegt.. moet je wel doen andere zegt, kun je beter niet doen..
Heb namelijk idee dat kleppen wel eens blijven hangen met het starten van de auto.
Nu is mijn vraag wat jullie zouden doen.. of dat iemand er al ervaring mee heeft
Heb die Tunap busjes namelijk op het werk staan. maar ben nog een beetje terughoudend met het erin gooien.
Hopelijk kunnen jullie wat tips geven..
Alvast bedankt!
Groetjes,
Niek
[url=http://imageshack.us][img]http://img339.imageshack.us/img339/8256/tunapzp7.jpg[/img][/url]