Geplaatst: 17-05-2006 22:47
[56291] Wij hebben een ibiza met canbus van 2003,met de volgende problemen.
centrale vergrendeling werkt soms niet,ramen gaan soms spntaan open,display valt soms weg
Uitlezen centrale electronica geeft canbus funktioneringstoring aan.
Wie heeft iets dergelijks al eens mee gemaakt?
simon.