motor valt uit

7 reacties

Opgelost

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
1.9 sdi
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-05-2006 15:41

hallo

Ik heb het volgende probleem met de wagen

bij het rijden valt de motor opeens uit en krijg ik een foutcode van de regelschuif (van de dieselpomp) en brandstofopbrengst

hij start daarna vrij vlot.

Het eletronische gedeelte van de pomp is al volledig vernieuwd (was naar aanleiding van deze storing). het probleem komt sinsdien minder vaak voor doch is het nog niet volledig opgelost

Is het mogelijk dat die storing terugkomt wanneer de pomp niet goed zou afgesteld zijn?

wie kan mij helpen