Geplaatst: 18-05-2006 15:41
hallo
Ik heb het volgende probleem met de wagen
bij het rijden valt de motor opeens uit en krijg ik een foutcode van de regelschuif (van de dieselpomp) en brandstofopbrengst
hij start daarna vrij vlot.
Het eletronische gedeelte van de pomp is al volledig vernieuwd (was naar aanleiding van deze storing). het probleem komt sinsdien minder vaak voor doch is het nog niet volledig opgelost
Is het mogelijk dat die storing terugkomt wanneer de pomp niet goed zou afgesteld zijn?
wie kan mij helpen