Geplaatst: 23-03-2007 13:06
Ik heb hier een Cinquecento uit '94 met oud type motor (distr. ketting), monopoint inspuiting en 2 bobines.
Deze auto heeft als klacht dat de motor bij ca. 3500 toeren begint in te houden, alsof de toerenbegrenzer ingrijpt.
De gaskleppositiesensor geeft een mooi lineair signaal af, evenals de BDP-sensor. Bobines blijven ook vonken.
Massakabels gecontroleerd en overbrugd maar geen effect. Extra brandstof bijspuiten geeft ook geen effect.
Lambdasensor pendelt keurig heen en weer. Storingslamp blijft branden.
Iemand een idee?
JF