Geplaatst: 20-03-2007 13:28
Ik heb een caddy van een klant binnen gekregen welke het volgende probleem heeft:
Motor slaat goed aan zowel koud als warm, stationair loopt hij netjes, bij de eerste keer gas geven doet ie 't prima en zakt na het loslaten van het pedaal ook netjes terug naar stationair.
Maar als je de keren daarna gas probeerd te geven dan komt de motor maar tot ongeveer 2500 toeren, loopt beroerd en rookt ontzettend.
Als je de motor af hebt gezet en daarna weer start dan begint het verhaal weer opnieuw.
EGR dichtgemaakt, uitlaat los gehaald, inlaat losgehaalt, pomptiming gecontroleerd. Maar heeft niets verbeterd.
Wie kan mij helpen met een tip.
Ruud