4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-03-2004 19:24
[10358] Storingslamp Automaat licht op en met het uitlezen van de bakcomputer wordt code 56 (schakelhevel) weergegeven.
Iemand ervaring hiermee? Stekkerverbinding of selectieschakelaar o.i.d.?