Geplaatst: 20-05-2006 19:45
[56480] Soms gaat bij het bedienen van de ruitewisser de radio uit en gaat het srs(airbag)
lampje branden de wisser gaat dan op halve kracht
ook bij een grootlichtsignaal gaat srs branden en valt de radio uit
dit doet hij natuurlijk soms
is er iemand die hier ervaring mee heeft
alvast bedankt ido