Geplaatst: 21-05-2006 22:03
[56553] Hallo,
vandaag heb ik een cilinderkoppakking vervangen, maar na afloop start de wagen zeer slecht, en wanneer hij dan eindelijk start val hij continu uit op stationair... ook schokt de motor continu.
Ik heb dan een stukje proberen rijden met de wagen (omdat ik dacht dat er lucht aanwezig zou zijn in brandstofsysteem) maar zelfs na deze rit blijft hij slecht lopen en slecht starten...
Kan iemand mij hierbij helpen???
alvast bedankt
Didier