Geplaatst: 26-05-2006 8:03
[56823] diagnoselampje brandt, stationairloop onregelmatig vooral vlak na het starten als hij nog moet overschakelen naar lpg
storingscode p0170 gewist maar deze komt terug zonder dat diagnoselampje brandt.
storingscode p0170 treedt ook op als motor een tijdje op benzine heeft gelopen
wie heeft een oplossing ? zou het de lambdasonde kunnen zijn ?