10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-12-2004 13:39
Na de vorst van 26-27 december was bij deze auto de uitlaat bevroren, ongeveer 10cm voor de katalysator. Kent iemand dit probleem?