motor raakt oververhit

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
306
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-12-2004 17:11

[23197] Ik ben bezig aan een p306 1.4 met lpg auto kwam met volgende

klacht bij ons benzinepomp stuk en temp.op tot +/-90gr.maar

als kachel aangezet werd.liep deze snel terug.brandstofpomp

is gemaakt.en ik heb antivries bijgevuld want deze niet beveiligd.maar 1 dag erna komt klant terug dat motor warm loopt

en veel water verliest.ik heb nu een nieuwe dop gemonteerd

en diverse keren ontlucht.maar temp.loopt veel te hoog op.vin slaat in en waterpomp ok

wie heeft tips