Geplaatst: 28-12-2004 17:11
[23197] Ik ben bezig aan een p306 1.4 met lpg auto kwam met volgende
klacht bij ons benzinepomp stuk en temp.op tot +/-90gr.maar
als kachel aangezet werd.liep deze snel terug.brandstofpomp
is gemaakt.en ik heb antivries bijgevuld want deze niet beveiligd.maar 1 dag erna komt klant terug dat motor warm loopt
en veel water verliest.ik heb nu een nieuwe dop gemonteerd
en diverse keren ontlucht.maar temp.loopt veel te hoog op.vin slaat in en waterpomp ok
wie heeft tips