Trekt niet meer en gaat in noodloop.

10 reacties

Merk
Seat
Model
Leon
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-01-2006 19:19

[47432] We hebben een leon tdi 110 pk(asv)motor met het volgende probleem

auto trekt normaal goed alleen af en toe is het in een keer gebeurd

met de trektkracht, auto gaat in noodloop, contact aan uit en auto trekt weer, kan de luchtmassa meter dit probleem zijn??? , storing uitgelezen en heeft geen storing opgeslagen, wie weet dit misschien??