Geplaatst: 27-03-2007 13:49
[77295] Wij hebben hier een Grand Vitara waarvan de tussenbak vast zit.Auto rijdt normaal achterwielaangedreven,het lampje op het dashboard geeft aan dat de bak in vierwielaandrijving staat, maar dat is niet zo.De pook van de tussenbak zit vast.Wie heeft dit eerder meegemaakt en eventeel een oplosssing??