Geplaatst: 24-01-2006 0:09
[47611] hallo,
heeft een van jullie misschien een goeie mannier om een kachelradiateur goed te spoelen....geeft namelijk bijna geen warmte meer af !! of toch maar direct vervangen ??
waarschijnlijk het dashboard uitbouwen??
gr. .peter