Geplaatst: 27-03-2007 19:37
[77323] hoi,
heb een caddy in de werkplaats gehad met het volgende,
klant heeft af en toe tot regelmatig last van inhouden en storingslampje ging op het laatst branden,
uitlezen geeft codes aan met betrekking tot hoeveelheidsregeling en naaldslagsensor.
pomp met scoop doorgemeten geeft geen vreemde beelden zoals ik ze wel gewend ben af en toe bij deze pompen.
brandstoffilter vernieuwd en forte brandstofreiniger toegevoegd en zelf de auto maar meegehad voor een paar dagen -> geen probleem meer.
*nu rijdt deze auto op rode diesel, zou de extra smering van het forte reinigingsmiddel het probleem nu tijdelijk opgelost hebben?
*kan door een brandstoftekort deze fout in de regeling en naaldslagsensor ontstaan?
hoor graag jullie idee hierover
groeten michiel