Geplaatst: 28-12-2004 18:11
[23204] astra h 2004 Z17DTH
Als de motor koud staat , dan maakr de v riem lawaai . Wij hebben reeds de v riem , de spanrol en een looprol vervangen ; ook hebben wij de polie afgesteld met een mal (Opel ) maar dit brengt geen oplossing
de wagen heeft ook het probleem dat de cruise control soms niet kan ingeschakeld worden ( de klant duwt niet op koppeling of rem )
een ander probleem is 1 keer gebeurd : de remlichten begonnen vanzelf te branden zonder dat de klant in de wagen zat.
En nu onlangs begon al rijdend de achterste ruitenwisser te gaan zonder iets te doen en hij kon hem nie uitzetten
iemand een idee over deze probleempjes ?