4 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-03-2007 21:05
[77339] Airbag-lampje brandt. Komt morgen voor dit probleem binnen. Uitlezen met universele apparatuur (Snapp-on) gaat vrees ik niet lukken. Iemand ervaring met deze storing?