Geplaatst: 30-12-2004 15:36
Ik heb een Bora 1.9 TDI, deze gaat bij 3200 tpm in z'n 3 en 2600 tpm in z'n 4e versnelling in de noodloop.
LMM en luchtfilter zijn reeds vervangen en ook is er gekeken naar het heveltje op de turbo.(liep ook een beetje stroef).
Probleem is nog steeds niet verholpen, Wat kan dit zijn?
Groeten, Harry