Geplaatst: 29-04-2006 10:21
[55100] Het motorlampje ging branden : defectcode P302 overslaan cilinder 2 . Controle bougies : de 2 de bougie was zwart langs de buitenkant en zat los . Kan deze bougie loskomen of wat zou de oorzaak zijn ? Bougies waren nog maar 3000 km vervangen