Geplaatst: 30-12-2004 19:33
[23347] Heb een bora motor sr , benzine , stationair toerental draait hij zeer goed , als men het toerental wil omhoogtrekken , begint hij te ontploffen (kloppen van motor en niet het omhoog gaan van het toerental )gaf fouten van airflow en heb de luchtmassameter vervangen , maar vergeefs , iemand raad ?