Geplaatst: 20-01-2004 23:33
[8623] voordat ik ga meten aan de lambdasensor na de kat.,vroeg ik me af of iemand deze storing al eerder aan de hand gehad heeft.
de klacht is dat de motor nogal schud als die koud is,volgens mij ligt zoiets eerder aan een temp.sensor dan aan de lambdasonde.na wiissen van po140 kwam deze niet meer terug.
heb de auto vanavond uitgelezen toen de motor warm was,morgen kan ik verder kijken als de motor koud is.