rekbouten verstuivers

6 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-01-2005 0:12

[23636] volgens zeggen moeten de nieuwe bouten van de verstuivers vastgezet worden met 9nm +90 graden; is dit correct?

ik heb de indruk dat dit erg weinig is en na starten zie ik belletjes, wie weet wat?