6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-01-2005 0:12
[23636] volgens zeggen moeten de nieuwe bouten van de verstuivers vastgezet worden met 9nm +90 graden; is dit correct?
ik heb de indruk dat dit erg weinig is en na starten zie ik belletjes, wie weet wat?