Geplaatst: 05-05-2006 10:32
[55508] De klant heeft steeds storingen in display zoals bas, esp etc een heeft geen snelheids meter meer en geen cruise control
Wij hebben steeds foutkode 1000 en 1022 en volgens computor betekent dit regelunit voorop esp pomp vervangen maar regelunit kost 940 euro wie heeft ervaring met deze klacht
Sido