Geplaatst: 05-12-2005 20:56
Wij hebben een freelander 1800 cc benzine en hij stottert regelmatig als je wil accelereren,en als je start (koud)draait de motor regelmatig 2000 toeren zonder dat je gas geeft... het gasklephuis is gereinigd en toen was het iets beter maar na een dag of 5 was het weer hetzelfde...