inhouden electrische ramen en portiervergrendeling

2 reacties

Merk
Audi
Model
Cabriolet
Type
Onderwerp
Motorcode
NG
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-04-2007 11:45

[77844] Hallo ik heb een audi cabrio met de volgende probleem:

De centrale portiervergrendeling werkt niet als ik meet bij de pomp krijgt hij gewoon spanning maar dat duurt veel te lang en daardoor is de pomp waarschijnlijk ook verbrand.

Het raam van de bestuurdersportier gaat soms bij contact uitzetten vanzelf naar beneden en als je de centrale schakelaar voor alle ramen in 1keer omhoog bedien gaat het raam zorda hij boven is meteen weer naar beneden ook met portier geopend(dus klemt niet)

en of dat nog niet genoeg is houd de auto ook heel soms in op dat moment blijft wel de brandstofdruk goed.(complete ontsteking is nieuw)