SLECHT STARTEN

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1988
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-12-2005 23:35

[43971] hallo,ik rij zelf met een 230coupe model w124 van 1988.

de auto heeft altijd perfeckt gestart.de wagen heeft nu 1jaar stil gestaan en ben er nu al een maand mee aant rijden maar hij start als hij koud is direckt maaar als hij warm is dan duurt het langer voor hij aanslaat

heb de benzinedruk laten meten was goed heb nieuwe injectoren gekregen en bougies.weet iemand wat het nog kan zijn

vriendelijke groeten